I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر...

بعد از چند وقت کار ترجمه انجام دادم!!!

اینبار دو آهنگ Feeling و These Days رو که آهنگای محبوبی هستن رو ترجمه و زیرنویس کردم.اجراشم که مربوط میشه به کنسرت زیبا و به یادماندنی و تکرار نشدنی Arena Tour 2012.

یه چیز فقط بگم,دوستان دفعه قبل هم راجب زیرنویس ها انتقاد و پیشنهادی داشتند که چرا بعضی از قسمت ها نا مفهوم ترجمه میشه.در جواب باید بگم این مشکل 99% در آهنگای ژاپنی به وجود میاد اونم به خاطر ترکیب انگلیسی و ژاپنی و ترجمه سلیقه ای و ناقص به انگلیسی هستش.

من خودم تو انجام اینکارا سعی می کنم از روی ترجمه های مختلف کارم رو انجام بدم و بازم شده که یه ساعت راجب جمله مورد نظر فکر بکنم که فارسیش چی میشه!!!!اما بازم خیلی وقتا نمیشه!!!!

به هر حال امیدوارم مورد پسندتون واقع بشه.

لینک دانلود ویدیو:

حجم:156MB

 

لینک های دانلود زیرنویس فارسی:


نظرات شما عزیزان:

houra
ساعت22:07---15 شهريور 1393
سلام اقا هادي خسته نباشيد دستتون درد نكنه الان دان ميكنم بابت ترجمه هم خيلي خيلي ممنون
پاسخ:خواهش میکنم^^


شین وو
ساعت14:17---15 شهريور 1393
ببخشید شرمنده نمی تونم ریسک کنم دان کنم واسه سریال لازم دارم هجمم رو هوووووم
اما شدید دلم میخواد ببینمش! هی هی
به هر حال ممنونم
پاسخ:^_^,بذار نصفه شب دانلود بکنه که رایگانه!!!


من
ساعت21:47---14 شهريور 1393
هادی جان من زیاد کار ترجمه هاتو ندیدم اما آهنگ رادیورو که خوب و عالی ترجمه کردی..و اینم بهت حق میدم بعضی جملات ممکن اصطلاح باشه که مربوط به اون کشور باشه...مث زیون خودمون که پر از اصطلاح
تو عالی هستی امیدوارم موفقم باشی
پاسخ:خیلی ممنونم که مشکلات کار رو درک می کنی,ایشالا شما هم پسلامت و موفق باشی*_^


Tina
ساعت21:40---14 شهريور 1393
عالی بوووود ممممممنون
پاسخ:خواهش می کنم^_^


پوران
ساعت20:09---14 شهريور 1393
میدونی مه من روووووووووووووووووانی آرناتور2012 ام...
ترجمه خوبی بود مرررسی.داشتم فکرمیکردم اهنگ these day چه شعر قشنگی داره.برگشتم اولش دیدم شعر رو اینها ننوشتن خخخ قصد تخریب نداشتماااا... یونگ هوا و حونگ هیون عالی مینویسن!! عالیتر میسازن و عالی تر تر اجرا میکنن شما هم عالی تر تر تر ترجمه میکنی!! ممنون
پاسخ:کیه که این کنسرت رو ببینه و اینجوری نشه!!!خواهش می کنم*_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: جمعه 14 شهريور 1393برچسب:ترجمه آهنگ feeling,ترجمه آهنگ These days, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com